شعار سال
دوشنبه 24 دی 1403
  • 1394/10/03 - 09:06
  • - تعداد بازدید: 1347
  • - تعداد بازدیدکننده: 113
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:نقش روابط عمومی در توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی کلیدی است ؛

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:نقش روابط عمومی در توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی کلیدی است ؛

محبوبه رنجبر، مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت: نقش روابط عمومی در توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی نقشی کلیدی و استراتژیک است.

محبوبه رنجبر، مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت: نقش روابط عمومی در توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی نقشی کلیدی و استراتژیک است.
به گزارش پیک مهارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محبوبه رنجبر در نشست هم اندیشی و توانمند سازی مسوولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل استان های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که در محل سالن مهارت سازمان برگزار شد، بر نقش ها و کارکردهای روابط عمومی به عنوان نقشی کلیدی و استراتژیک تأکید کرد.
رنجبر با اشاره به توسعۀ فعالیت های ارتباطی در روابط عمومی ها برای نفوذ در افکارعمومی بیان داشت: بدون شک مهمترین وظیفۀ روابط عمومی هر سازمان ایجاد ارتباطات دوسویه است و دو نقش متمایز و قابل تفکیک آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، از میان سایر نقش ها، نمایان تر و بارزتر است.
وی توسعۀ فعالیت های ارتباطی در روابط عمومی و جریان مبادلۀ پیام بین سازمان و مخاطب را دوسویه ارزیابی کرد و افزود: بازخورد لازم در جریان ارتباطی روابط عمومی با مخاطبان در ابعاد درون سازمانی و برون سازمانی آثار کلان با تأثیرگذاری مثبت در سطح برنامه های سازمانی و برون سازمانی ایفا می کند.
مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سند تحول سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: نقش روابط عمومی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای جدای از وظایف و کارکردهای سازمانی استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی برای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه است.
رنجبر با تأکید بر اینکه نیروهای روابط عمومی ها باید به دانش روز تجهیز باشند ، بر توسعه دانش و استفاده از شبکه های اجتماعی در حوزه کاری روابط عمومی تأکید کرد.
وی هدف گذاری در برنامه های تحول سازمان و مشارکت فعالانه روابط عمومی ها به عنوان رابط ستاد و استان ها در همه حوزه های سازمانی را مهم دانست و تشکیل کارگروه های تخصصی روابط عمومی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را دستاورد همفکری و تعامل خوب مسوولین روابط عمومی های سازمان دانست.
محبوبه رنجبر احیاء شبکه اطلاع رسانی ارتباطات رسانه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را از دیگر برنامه های روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برشمرد که به منظور استفاده از ظرفیت حداکثری روابط عمومی ها در ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی در جامعه ایفا خواهند کرد.
وی مستند سازی برنامه ها ، راهکارهای تولید محتوا ، توسعه محوری به جای رویداد محوری ، شیوه نامه نویسی ، مدیریت هزینه ها ، مدیریت بحران و چند بعدی بودن را از شاخص های بارز روابط عمومی های موفق سازمانی برشمرد.
  • گروه خبری : اداره کل,آخرین اخبار,خبر تصویری
  • کد خبر : 50703
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین